שלטים מוארים ככלי שיווקי

שילוט הינו גורם בלתי נפרד בחשיבותו השיווקית והעסקית בקרב חברות. כיום, עולם השילוט מציע אפשרויות פרסום רבות ומגוונות ביניהן, שלטים מוארים, שיתרונותיהם הם אדירים עבור עסקים המעוניינים לפרסם את הלוגו שלהם או להציע שירות.

 

לקוחות פוטנציאליים אשר יעברו על יד חנות או מפעל סגור בשעות הלילה יוכלו לראות את השלטים המוארים וכן הן יבצעו עבור בעל העסק תהליך מכירתי בכך שאותם לקוחות יוכלו להגיע למקום בשעות היום כשהחנות פתוחה. שלטים מוארים הינם אפקטיביים אף יותר לחנויות שעובדות בשעות הערב והלילה וכך הן יכולות להשיג עוד לקוחות. ההבלטה כאן היא חשובה. לדוגמא קיוסקים, בארים, מועדונים וכיו"ב. ברגע שאנחנו לא רואים שיש כאן עסק, בעל העסק למעשה יפסיד לקוחות ויפספס את מהות השילוט בכלל והשלטים המוארים בפרט. השילוט הוא פרסומת עבור העסק ולכן יש להשקיע בשילוט ולהבין את יתרונותיו השיווקיים.

שלטים מוארים- מרכיבים וטכניקה

החומר שממנו מורכב השלט הוא לרוב אלומיניום וזאת משום שאלומיניום הינו חומר קל ואל-חלד. החומר המקובל לכיתוב האותיות בשלט הינו הפרספקס המשמש כחומר גלם לקשת רחבה של מוצרים ביניהם לכיתוב אותיות או סמלים לשילוט מואר. חומר הפרספקס הינו יקר יותר אך הוא עמיד ומתאים יותר לתנאי האקלים הישראלי. התאורה של השלטים המוארים לרוב מתבצעת על ידי מנורות פלורסנט המותקנות בחלקו הפנימי של השלט וזאת משום שמנורות הפלורסנט חסכוניות מאוד בחשמל ולכן מתאימות לשלטים מוארים שהשימוש בתאורה שלו הוא לשעות רבות. בכדי ליצור שלטים מוארים ברמה הגבוהה ביותר יש להשתמש בשתי טכניקות העיצוב - עיצוב השלט ועיצוב התאורה. אמצעי תאורה נפוצים נוספים הינם תאורת אל.אי.די. ותאורת ניאון.

שלטים מוארים - יוקרה לעסקים

שלטים מוארים אינם בהכרח רק שלטים הממוקמים בחוצות שמטרתן להאיר על בית העסק או להראות את מיקומו. במקרים רבים שלטים מוארים יכולים לבוא במסגרת של הבלטת החנות והעצמתה השיווקית. כלומר, חנויות בתוך קניונים או חנויות מעוצבות בטעם יקר ישתמשו בשלטים מוארים במטרה ליצור הבלטה, בעיקר חנויות המשווקות מוצרי יוקרה ולייף-סטייל. עיצוב חנות בשלטים מוארים ייתן ללקוח תחושה שהחנות יוקרתית ולו רק בשל השימוש בטכניקות השלטים המוארים.